antara realiti dan fantasi, sebuah ceritera adaptasi dari realiti menjadi fantasi. kebenaran atau kepalsuan, anda tentukan.
RSS

Wednesday, April 11, 2012

Blog

Aku cuma akan blog bila aku rasa aku nak menaip, kadang-kadang aku rasa nak bercerita dalam Bahasa Melayu, kadang-kadang dalam English.


Ramai cakap aku ada pretty good English bila bercakap. Thank you, I'd take that as a compliment tapi aku sedar English aku tak sehebat mana. Aku masih belajar untuk bercakap dengan fluent sedangkan Bahasa Melayu aku pun masih tergagap-gagap dan tunggang-langgang.

Bukan itu alkisah blog hari ini tapi alkisahnya ialah tentang suara.

Badan aku tegap, tough (kata mereka) tapi suara aku kecil, lembut, merdu gitu.

Ye ke?? HAHAHA.

Aku setuju dengan statement suara aku kecil, tapi lembut dan merdu? That's funny. 

No comments:

Post a Comment